Wanneer komt mijn bestelling binnen?
Zodra u een bestelling bij Woonwinkel A-meubel heeft geplaatst dan verwerken wij deze in ons systeem. Tijdens dat process krijgt u een uitnodiging om gebruik te maken van het klantportaal, via dat portaal kunt de meest actuele status van uw bestelling bijhouden.
De leverweek op uw bon geldt ten alle tijden ter indicatie en kan afwijken met wat u ziet in het klantportaal. De reden hiervan is simpelweg, omdat wij u graag op de hoogte willen houden van de meest actuele status van de levering. Die informatie wordt aangepast op basis van de laatste terugkoppeling die de fabriek ons gegeven heeft. Daarbij kan het voorkomen dat de levertijd mogelijk enkele weken eerder of later is. Als u hier vragen over heeft kunt u ons altijd bereiken via onze contactpagina, houdt u daarbij uw gegevens bij de hand: [Contact pagina]
Mijn bestelling is te vroeg klaar en ik kan het niet ontvangen. Wat nu?
Nadat u bericht heeft ontvangen voor het maken van een bezorgafspraak komen wij het liefste zo snel mogelijk bij u langs. Maar het kan gebeuren dat u langer de tijd nodig heeft om de verbouwing of verhuizing in te plannen. In dat geval bieden wij u de dienst aan de meubels voor u op te slaan, hier leest u er meer over terug: [Opslag van producten]