Mijn bestelling is beschadigd of incompleet aangekomen, wat nu?
Service melding voor beschadigde of incomplete items
Allereerst snappen wij dat een beschadigde of incomplete levering geen pretje is. En laten wij vooropstellen dat dit ook zeker onze intentie niet is. Gelukkig is nagenoeg ieder probleem op te lossen! A-meubel biedt 2 jaar CBW-garantie op alle meubels. Hiervoor zijn wij aangesloten bij Centraal Bureau Wonen, dat is de brancheorganisatie die de belangen van zowel consument als verkoper behartigd bij diverse zaken, waaronder de garantie bepaling.
Wel is het heel belangrijk dat u als consument een eventueel probleem zo snel mogelijk aanmeldt bij ons. Daarbij is het voor ons heel belangrijk dat u een paar belangrijke zaken aan ons doorgeeft:
- Foto’s van eventuele beschadigingen;
- Foto’s van de productstickers (staan meestal op doos of verpakking die aangeleved is);
- Een kopie van uw aankoop bon (dit mag ook een duidelijke foto zijn);
- Een korte uitleg van wat er aan de hand is;
- En denkt u aan eventuele onderdeelnummers als het gaat om losse onderdelen die u mist of beschadigd zijn;
Hoe meer informatie u kunt leveren, hoe beter wij u van dienst kunnen zijn.
Voor de aanmelding kunt u terecht op ons online garantie-formulier: [Service-formulier] of u kunt ons telefonisch bereiken via 088 844 8888 en wij helpen u graag verder. Na aanmelding van het online formulier doen wij ons best uw melding nog diezelfde dag, al dan niet binnen 24 uur in behandeling te nemen.