Hoelang duurt het voordat mijn melding is opgelost?
Ons streven is om ieder probleem zo snel mogelijk op te lossen voor u. Echter het kan voorkomen dat wij iets moeten bestellen bij de leverancier om het probleem op te kunnen lossen en daar kan een levertijd aan vast zitten. Wij doen ons best om u zo goed en kwaadschiks als wij kunnen op de hoogte te houden van de oplossing en het tijdsbestek waarin dit opgelost gaat worden. Daarbij houden wij u regelmatig per email op hoogte.
Wat kan ik zelf doen om het sneller op te lossen?
Op het moment dat u enkel een schroef of plug mist dan zijn deze vaak wel te krijgen bij bijvoorbeeld een bouwmarkt of ijzerwaren winkel. Meldt u de klacht wel eerst even, waarbij u na overleg met ons terecht kunt in de betreffende winkel en wij bijvoorbeeld de aanschafkosten voor die onderdelen kunnen vergoeden. Echter een hele zijwand, legplank of ander onderdeel dat specifiek voor uw meubel bedoeld is moeten wij vaak bestellen bij de fabriek.