Bezorgen jullie aan huis? Wat mag ik verwachten?
Uiteraard bezorgen wij aan huis! Onze intentie is zelfs om alle meubels even bij u binnen neer te zetten. Dit mag zelfs op een ander adres zijn dan wat u in eerste instantie heeft opgegeven, zo lang als wij er maar tijdig van op de hoogte zijn. Bij aflevering gaat onze voorkeur uit naar een betaling per pin. Daarnaast vragen wij u rekening te houden met een paar belangrijke zaken, hierbij bieden wij u onderstaande tips.
Tips voor tijdens de bezorging van uw bestelling:
- Bedenk vooraf welke route onze bezorgers moeten lopen om de meubels bij u binnen te krijgen;
- Bescherm uw vloer, muren en andere eigendommen wanneer wij komen bezorgen: ookal doen wij nog zo voorzichtig, A-meubel staat niet garant voor eventuele schades aan het afleveradres;
- Denkt u eraan om tijdig een verhuislift, sjouw-team of raamzetter in te schakelen wanneer de meubels niet via de normale weg (dus via de voordeur, gang of lift) naar binnen kunnen wegens ruimtegebrek. Meubels tillen via touwen en risico volle capperiolen over het balkon doen wij niet;
- Zorgt u ervoor dat er voldoende ruimte is om de meubels in ontvangst te nemen, dat verkleint de kans op eventuele schades aan de nieuwe meubels maar ook aan uw eigendommen en afleveradres. Haal bijvoorbeeld even de schilderijen van de muur en haal eventuele andere obstakels weg zoals de oude meubels;
Mocht er onverhoopt een probleem zijn met de afgeleverde producten dan helpen wij u graag verder. Meer informatie vindt u hier terug: [Beschadigd of incomplete bestelling]